رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رستم گفت: در استان فارس ۵۰۰ و ۵ هزار کیلوگرم چوب بلوط قاچاق کشف و در این رابطه ۸ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 12 February 2020

تابناک  فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید بهاءالدین سادات رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رستم بیان کرد: با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رستم یک باند قاچاق چوب جنگلی در این شهرستان متلاشی و از آنان ۵۵۰۰ کیلوگرم چوب کشف و ضبط شد.

او، تصریح کرد: این عملیات در روستای جنگلی گل بابکان شهرستان رستم انجام شد که طی آن نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری همیاران طبیعت اعضای باند ۸ نفره قاچاق چوب را دستگیر و سه خودروی آنان را توقیف کردند.

سادات ادامه داد: اعضای این باند، با قطع درختان جنگلی و انتقال آن به خارج از شهرستان علاوه بر تخریب عرصه‌های طبیعی، موجب نا امنی و نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رستم افزود: در یک عملیات دیگر نیز یک دستگاه خودری پراید شناسایی و ۳۰۰ کیلوگرم ذغال از این خودرو کشف شد که ۲ متخلف در این ارتباط دستگیرشدند.

او، با اشاره به همکاری خوب مراجع قضایی این شهرستان در شناسایی متخلفان اراضی ملی، تاکید کرد: خودرو توقیف شده به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل و متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

 

برچسب ها: کشف ، چوب بلوط ، رستم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار