کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: صبح امروز همه نقاط استان دمای هوای بسیار سردی را تجربه کردند به طوری که کلانشهر اصفهان با دمای هوای هشت درجه زیر صفر سردترین روز سال را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۸۲۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 12 February 2020

محمد رضا رفیعی با اشاه به اینکه بدلیل نفوذ توده هوای بسیار سرد و پر فشار به کشور بوجود آمد که در این موقع از سال بی سابقه بوده گفت: دمای هوا در مناطق غربی استان و شهرستانهای فریدونشهر، بویین و میاندشت و خوانسار نیز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

به گفته کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان این هوای سرد همچنان با شدت کمتری تا فردا در استان وجود خواهد داشت خاطرنشان کرد: از اواسط روز پنجشنبه (فردا) هم شاهد افزایش روند دما بین پنج تا ۱۰ درجه بر روی خواهیم بود و جمعه گرمی را پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعت روز گذشته به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در سردترین ساعت امروز به هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

رفیعی گفت: در ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک و چوپانان با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه و داران با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر  به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بارش پراکنده برف در نواحی شمالی استان گزارش شد اضافه کرد: وضعیت جوی پایداری تا پایان هفته بر روی استان وجود خواهد داشت و آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار