ماه‌بانو معصوم‌زاده(عضو سابق شورای شهر کرمان)
کد خبر: ۸۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 12 February 2020

ماه‌بانو معصوم‌زاده رئیس جمعیت زنان فرهیخته استان کرمان طی یادداشتی نوشت؛
در جامعه ای زندگی می‌کنیم که نیاز است روند ارتباط مسئولین و مردم اصلاح شود تا راحت‌تر مسائل و مشکلات مطرح شود، مدیران و مسئولین نباید خودشان را پشت میز محصور کنند.
همچنین معیشت مردم باید اولویت همه داوطلبین انتخابات مجلس باشد، و افزایش عدالت اجتماعی و رفاه اجتماعی در رأس امور قرار گیرد.
مجلس شورای اسلامی یک محلی برای قانونگذاری و نظارت است که این قوه وظیفه خطیری به عهده دارد ، اما حتی نتوانسته است، در خصوص قانونگذاری انتخابات خودش تأثیرگزار باشد و این نشان از مجلس ضعیف دارد؛ در راستای قدرت پیدا کردن مجلس باید افراد توانا و کار آمد وارد عرصه شوند.
ما قانون کارآمدی برای تبلیغات نداریم، داوطلبین فرصت برابری در این زمینه ندارند و بسیاری از داوطلبین به دلیل پولهایی که از دیگران می‌گیرند وام‌دار آنها می‌شوند.
اینکه چگونه قرار است این مبلغ جبران شود، کارخانه‌هایی که چند صد میلیون می‌دهند و بعدها به نوعی چند صد میلیارد به خود بر می‌گردانند.
قانون تبلیغات باید اصلاح شود، فریب افکار عمومی با پول عدالت نیست.
شفافیت هزینه تبلیغات می‌تواند مهم‌ترین عامل جلوگیری از شکل‌گیری فساد مالی شود.
در هر فضایی که فرد کارآمد ورود می‌کند باید حس امنیت کند و مسئولینی که وارد مقوله کار می‌شود باید خودشان را فدای مردم کنند نه مردم را فدای خودشان یک مدیر باید با استقلال و تلاش و کوشش خودش این کار را انجام دهد و آنچه که هست را باید نشان دهد.
به گفته‌ی قرآن، در عالم سیاست ارزشی، انسانها برای خدا وارد می‌شوند و اما در دنیای غیرالهی زد و بند است، اگر ما انتخاب اصلح را انجام بدهیم در حسنات بعدی آنها شریک خواهیم بود.
کار در عرصه اقتصادی را باقیات و صالحات بدانیم . برابری‌ها دغدغه مردم هست تبعیض مردم را بی‌اعتماد می‌کند، مردم بزرگ‌ترین پشتوانه هستند و انتخاب کسی که سالهاست برای مردم خدمت می‌کند عین دموکراسی است.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار