حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت:کاندیداها نیز نباید با ریخت و پاش تبلیغ کنند و نباید سایر کاندیدها را مورد تخریب قرار دهند کنند بلکه باید سمت و سوی کاری خود را به مردم معرفی کنند.
کد خبر: ۸۲۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 14 February 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «سید ابوفاضل رضوی اردکانی»، امروز (جمعه 25 بهمن) در نماز جمعه شیراز با تسلیت چهلمین روز شهادت «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» گفت: در شهادت این مرد بزرگ که خونش تضمین کننده انقلاب بود و با 22 بهمن مقارن شد، بار دیگر شاهد حضور گسترده مردم شیراز و فارس در راهپیمایی این روز بزرگ بودیم که سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه موقت شیراز با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: زن در خانواده جایگاه والایی دارد و زنی که در خانه به شوهر و فرزندانش خدمت می کند و مطیع شوهرش است در قیامت مورد شفاعت بانو فاطمه زهرا (س) قرار می گیرد.

وی با تاکید بر حفظ حرم های مطهر در جهان اسلام عنوان کرد: امروز، ایران نیز حرم مطهر است که اگر دشمن به آن آسیب بزند به سایر حرم های مطهر در کربلا، نجف و ... نیز صدمه می رسد.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: جهان اسلام همواره نیازمند رهبری معصوم، مسئول و کارآمدی است که به همت امام خمینی (ره) و اکنون رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای، این فرصت برای مسلمانان جهان فراهم شده است و شیعه و سنی به دور از هر گونه اختلاف با گوش دادن به فرامین این رهبر مظلوم، نباید اجازه دهند تا دشمن به اصل دین که حمایت از ولی فقیه است، آسیب بزنند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی امروز سربلندترین دوره خود را طی می کند و نباید فریب اتهامات دشمن به اصول دین را بخوریم چرا که همواره در زمان پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) نیز دشمن دست از آزار ایشان بر نمی داشت.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: امام خمینی (ره)، اسلام را به پشتوانه ایران آورد و بعد ایران را در خدمت اسلام قرار داد و همین اسلام بود که تا به امروز ما را در مقابل حمله صدام، آمریکا و ... پابرجا نگه داشته است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به حفظ حرمت خون شهداء گفت: شهداء محور اصلی نظام و کشور هستند و باید به خانواده آنها احترام گذاشته شود.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح که ولی فقیه، فرمانده آنهاست نیز برای حفظ امنیت ما و کشور باید همواره محترم شمرده شوند زیرا منشا عزت و پناهگاه مستضعفین هستند.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: مسئولین امانتدار خون شهداء هستند و اگر در مقام خود به مردم خدمت نکنند به خون شهداء خیانت و بی حرمتی کرده اند و امروز نیز در مقابل خون شهید «سپهبد قاسم سلیمانی» مسئولند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: مردم ما باید امروز در شیراز و فارس با چشم باز انتخاب کنند و حتما پای صندوق رای حضور داشته باشند و با این حضور تیری به قلب دشمنان بزنند.

وی افزود: کاندیداها نیز نباید با ریخت و پاش تبلیغ کنند و نباید سایر کاندیدها را مورد تخریب قرار دهند کنند بلکه باید سمت و سوی کاری خود را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه موقت شیراز به مسئولان توصیه کرد: با وجود اینکه کارهای عمرانی، اقتصادی و ... مختلفی در سال های اخیر در دولت اجرا شده است اما باید بپذیریم که نرخ تورم افزایش یافته چرا که امروز قیمت مسکن و طلا بالا رفته اما ارزش پول ملی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: باید برای این کمک به این مردم که تحت فشار گرانی هستند از هر تلاش و ظرفیتی استفاده کرد و همه مسئولان پای کار بیایند و در حوزه تورم و گرانی، حقایق را در جامعه بگویند و بر اعلام کاهش تورم نسبت به سال گذشته، اصرار نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار