رئیس هیات شنا کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه در رقابت‌های شنا قهرمانی کشور رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال روی سکوی دوم ایستاد.
کد خبر: ۸۲۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 15 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،پیمان جاویدان ، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت‌های شنا قهرمانی کشور رده سنی 13 تا 14 سال کشور با عنوان "جام فجر"، اظهارکرد: 115 ورزشکار در قالب 24 تیم از اکثر استان‌های کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: این ورزشکاران طی دو روز در چهاررشته کرال سینه، کرال پشت، پروانه و قورباغه با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات شنا کرمانشاه افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم اصفهان با کسب 9 طلا، 4 نقره و یازده برنز و با 578 امتیاز قهرمان شد.

وی اضافه کرد: تیم هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه نیز با 3 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز و 381 امتیاز، نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گفته جاویدان تیم البرز "الف" هم با 361 امتیاز و کسب یک مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز در جایگاه سوم این رقابت‌ها ایستاد.

این مسئول یادآورد: در بخش بهترین رکورد ورزشکاران هم دانیال شفیعی از رودهن، آریا عباس نژاد از تیم البرز "الف" و علیرضا کریمی از تیم اصفهان اول تا سوم شدند.

وی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد تیم کرمانشاه در این رقابت‌ها، عنوان کرد: خوشبختانه طی یکی دو سال گذشته روی رده‌های پایه سرمایه گذاری خوبی انجام داده‌ایم که در آینده‌ای نزدیک نتایج آن را خواهیم دید.

رئیس هیات شنا کرمانشاه گفت: البته در حال حاضر در رده سنی بزرگسالان نیز وضعیت خوبی بر شنای کرمانشاه حاکم است، بگونه‌ای که امسال برای اولین بار توانستیم یک تیم را در این رشته راهی لیگ برتر کنیم.

وی افزود: تیم شنا کرمانشاه در شرایط فعلی در رده چهارم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد، اما باتوجه به اینکه اولین تجربه‌اش در این لیگ است، نمی‌توانیم قول بدهیم که امسال روی سکو می‌رویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار