به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، در مراسمی از بانوان شاغل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر شد.
کد خبر: ۸۲۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 16 February 2020

به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، در مراسمی از بانوان شاغل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر شد.

در این مراسم که شنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: حضرت زهرا (س) والاترین بانوی عالم در تمام قرون و اعصار می باشد و ولایت مداری و صبر و شکیبایی آن حضرت در مصائب و مشکلات و شخصیت برجسته آن بانوی نمونه می تواند الگوی بسیار خوبی برای زنان ما باشد.

دکتر عبدعلی ناصری گفت: جایگاه و مقام زن در اسلام و در طول تاریخ این مرز و بوم همواره دارای ارزش و جایگاه رفیع بوده و همیشه زنان به عنوان رکن اصلی بنیان‌های خانواده مورد تکریم و ارزش قرار گرفته اند.

وی با تقدیر از حضور فعال بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر، تصریح کرد: امروزه بانوان این سرزمین که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند علاوه وظیفه خطیر رسیدگی به امور خانواده، نقش مؤثری در جامعه داشته و بخش مهمی از توسعه و پیشرفت اهداف عالی مجموعه توسعه نیشکر نیز به واسطه تلاش، ابتکار عمل و همت والای بانوان شکل گرفته است.

باید بستر فعالیت بانوان در جامعه فراهم شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز در این نشست با تبریک مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر، ضمن تقدیر از تلاش بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر تاکید کرد: باید بستر فعالیت بانوان در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی فراهم شود تا راه برای پیشرفت آنها هموار شود.

دکتر سیده فرانک موسوی افزود: امروز بانوان جایگاه اجتماعی مناسبی در جامعه دارند اما انتظار می رود که سهم بیشتری در مشارکت اقتصادی در خوزستان به این قشر داده شود.

وی در ادامه گفت: تلاش داریم در خوزستان  سند ارتقای جایگاه بانوان در حوزه اقتصاد را تدوین کنیم و اعتبار مورد نیاز به این بخش نیز مشخص خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار