مربی تیم سرکل کبدی ایران پس از قرار گرفتن کشورمان در جایگاه سوم رقابت‌های جهانی این رشته در پاکستان گفت: برای کسب مدال طلا به این دوره از رقابت‌ها رفتیم، اما به نسبت دوره‌های قبل حریفان قدر شده بودند.
کد خبر: ۸۲۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 18 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مختار صیدی ، با اشاره به جایگاه سومی تیم ایران در رقابت‌های جهانی سرکل کبدی اظهارکرد: در دیدارهای مقدماتی که در این رقابت‌ها داشتیم، به راحتی توانستیم از سد تیم‌های سیرالئون، انگلیس و آلمان عبور کنیم و پیروز شویم.

وی تصریح کرد: در در دیدار نیمه‌نهایی برابر تیم پاکستان که یکی از مهدهای سرکل کبدی دنیاست، قرار گرفتیم و نتوانستیم به فینال صعود کنیم، درحالی که ما برای کسب مدال طلا به این رقابت‌ها رفته بودیم.

مربی تیم سرکل کبدی ایران اضافه کرد: پس از آنکه از صعود به فینال بازماندیم برابر تیم استرالیا قرار گرفتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم و مدال برنز رقابت‌ها را بگیریم.

وی بااشاره به حضور تیم‌هایی از پنج قاره دنیا در این رقابت‌ها، اعلام کرد: در دوره‌های گذشته تنها چند تیم قدرتمند در این رقابت‌‎ها داشتیم و همین مسئله باعث می‌شد تا مابقی تیم‌ها چندان برای ما مشکل‌ساز نباشند، اما دراین دوره هر تیم برای ما یک حریف قدرتمند بود.

صیدی تصریح کرد: قوی‌تر شدن تیم‌ها و جوانگرایی که کرده‌ بودند، دراین دوره از رقابت‌ها کار را برای ما سخت کرد، به گونه‌ای که نتوانستیم به هدفمان که کسب مدال طلا بود، برسیم.

وی به حضور دو بازیکن کرمانشاهی پیمان چراغی و امید محمدی در ترکیب تیم ملی در این رقابت‌ها هم اشاره کرد و گفت: خوشخبتانه بازیکنان کرمانشاهی عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتند و می‌توانیم امیدوار باشیم در سالهای آینده تعداد بیشتری از کرمانشاه در تیم ملی بازیکن داشته باشیم.

رقابت‌های جهانی سرکل کبدی با حضور 10 تیم از کشورهای ایران، کانادا، آلمان، پاکستان، انگلیس، کنیا، هند، استرالیا، سیرالئون و جمهوری آذربایجان در پاکستان برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار