مجتبی اقبال:
نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:مردم مناطق کویر نشین از جمله خوروبیابانک و نایین نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسولان هستند.
کد خبر: ۸۲۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 18 February 2020

مجتبی اقبال در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: خورو بیابانک و نایین دو شهرستان محروم استان اصفهان است .
وی با اشاره به اینکه مناطق کویر نشین و بیابانی مثل خورو بیابانک از محدودترین منابع و امکانات پزشکی برخوردارند و افزود: علی رغم اینکه در خورو بیابانک محدودیت آبی نداریم اما به خاطر شور بودن آب نیازمند سرمایه گذاری جدی در این بخش و جدا سازی نمک از آب و بهره برداری در بخش تولید و اشتغال زایی هستیم.
نامزد یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت تفکیک نمک از آب میتوانیم مردم خورو بیابانک از آب شیرین بهره مند سازیم.
وی با اظهار اینکه مردم خورو بیابانک از راه قالی بافی و گردشگری و با تولید خرما،ارزن،جو، گندم و شلغم امرار معاش می کنند، ادامه داد: اکثر جمعیت جوان دو شهرستان خوروبیابانک و نایین بیکار هستند و با ورود سرمایه گذاران میتوانیم اشتغال زایی را رونق دهیم.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان یک‌استان محرومی است و نمیتوان عنوان برخورداری بر ان نهاد، گفت: اگر یکدستی و هماهنگی بین نماینده های اصفهان مثل نماینده های تبریزی بود قطعا اصفهان نباید چنین مناطق و شهرستان های محرومی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار