استاندار اصفهان در دیدار با وزیر خارجه هلند بر گسترش مناسبات اقتصادی و توسعه گردشگری تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 21 February 2020

عباس رضایی روابط دو طرفه ایران و هلند را در طول تاریخ مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برخلاف ایجاد محدودیت در ارتباطات در پی تحریم‌های ظالمانه آمریکا، مردم ایران از افزایش این ارتباطات استقبال می‌کنند.

استاندار اصفهان، این استان را از ظرفیت‌های بالای فرهنگی و اقتصادی برخوردار دانست و افزود: اصفهان با تاریخ و فرهنگ غنی و زیبایی های مثال زدنی به نصف جهان شهرت دارد

وی همچنین از همکاری در زمینه گردشگری با توجه به پتانسیل های تاریخی این استان اعلام آمادگی کرد و افزود: شرایط لازم برای گسترش ارتباط دو طرفه در زمینه گردشگری با هدف میزبانی از گردشگران هلند در اصفهان فراهم است.

عباس رضایی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: امروز  در اصفهان شاهد هستید که شرکت در انتخابات به صورت آزادانه در حال برگزاری است.

وزیر خارجه هلند هم در این دیدار روابط دو ملت هلند و ایران را مطلوب دانست و گفت:   ما به اصفهان آمدیم چون از فرهنگ غنی و مهمان نوازی مردم این سرزمین بسیار شنیده‌ایم.

استف بلوک افزود: در دوسال گذشته به دلیل تحریم‌ها روابط همکاری دوطرف سخت شده درصورتیکه تلاش می شود روابط همکاری دو طرف گسترش یابد.

وی با اشاره به دیدار خود با تجار فعال هلندی در ایران افزود: دولت هلند آماده افزایش و تعمیق مناسبات اقتصادی همچنین  تبادل گردشگر با ایران، به ویژه استان اصفهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار