نتایج آرای نامزدهای منتخب حوزه‌های انتخابیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستانهای کاشان، اردستان، خمینی شهر، نایین و خورو بیابانک و شهرضا و دهاقان استان اصفهان اعلام شد.
کد خبر: ۸۲۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 22 February 2020

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، الهام آزاد از حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک و سیدجواد ساداتی‌نژاد از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، محمدتقی نقدعلی از حوزه انتخابیه خمینی شهر و سید صادق طباطبایی‌نژاد از حوزه انتخابیه اردستان، سمیه محمودی  از حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان  به عنوان نمایندگان مجلس یازدهم شورای اسلامی انتخاب شدند. 

در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک از مجموع ۲۶ هزار و ۳۱۹ رای ماخوذه، الهام آزاد با هشت هزار و ۵۷۰ رای انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل سید جواد ساداتی نژاد از مجموع ۱۱۹ هزار و ۹۲۸ رای صحیح ماخوذه، با کسب ۸۸ هزار و ۹۴۶ رای انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه خمینی شهر، محمد تقی نقد علی از ۶۹ هزار و ۵۱۸ رای صحیح ماخوذه، با کسب ۳۶ هزار و ۵۵ رای اکثریت آرا را به دست آورد.

در حوزه انتخابیه اردستان، از ۲۶ هزار و ۶۲۸ رای صحیح ماخوذه، سید صادق طباطبایی نژاد با کسب ۱۳ هزار و ۲۲۹ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان از مجموع ۵۷ هزار و ۹۹۱ رای صحیح ماخوذه، سمیه محمودی با ۲۰ هزار و ۵۴۲ رای، بیشترین آرا را کسب کرد.

در حوزه انتخابیه مبارکه از مجموع ۳۹ هزار و ۱۹۶ رای ماخوذه ، پروین صالحی با ۱۲ هزار و ۷۵ رای حائز بیشترین آرای حوزه شد.

در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار از مجموع ۳۸ هزار و ۸۰۹ رای ماخوذه ، سید مسعود خاتمی با ۲۱ هزار و ۴۶۴ رای حائز بیشترین آرای حوزه شد.

در حوزه انتخابیه اصفهان ، امیرحسین بانکی پور با ۲۴۵ هزار و ۶۲۹ رای، عباس مقتدایی خوراسگانی با ۲۲۸ هزار و ۳۸ رای، مهدی طغیانی با ۱۸۸ هزار و ۳ رای،
زهرا شیخی با ۱۷۲ هزار و ۸۵۰ رای و حجت الاسلام حسین میرزایی با ۱۶۳ هزار و ۳۷۰ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون ابوالفضل ابوترابی با ۵۷ هزار و ۷۰۰ رای منتخب مردم این اهالی برای مجلس اعلام شد.

در حوزه انتخابیه فلاورجان سید ناصر موسوی لارگانی بیشترین آرا  را بدست آورد.

در حوزه انتخابیه شاهین شهر و برخوار و میمه حسینعلی حاجی دلیگانی ۶۳ هزار و ۷۷۰ رای اکثریت آرا را بدست آورد.

رای گیری در سمیرم و لنجان به دور دوم کشید

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان استان اصفهان به مرحله دوم کشیده شد.

بر اساس اعلام رسمی ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری سمیرم، رحیم کریمی با ۵ هزار و ۹۵۹ رای و اصغر سلیمی(نماینده فعلی) با ۵ هزار و ۹۰۸ رای حایز کسب بیشترین آرا مردم این شهرستان شدند.

از جمع ۵۳ هزار سمیرمی واجد شرایط رای دادن ۳۱ هزار و ۲۸۹ نفر در انتخابات این دوره مجلس یازدهم شرکت کردند.

در این دوره به دلیل اینکه هیچ کدام از دوطلبان مجلس یازدهم ۲۰ درصد رای مردم را کسب نکردند انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار