به دنبال درخواست برخی از رئوسای دانشکده های پزشکی از رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی به منظور محافظت از جان دانشجویان پزشکی از بیماری کرونا امروز دانشکده های پزشکی تعطیل شدند.
کد خبر: ۸۲۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 23 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، باورود کرونا ویروس به داخل بیمارستان ها و ایجاد رعب و وحشت در بین بیماران و همراهان آنها و حتی کادر بیمارستانی و همچنین توصیه جامعه پزشکی به عدم‌حضور در اماکن شلوغ، از امروز دانشکده های پزشکی در حالی به تعطیلی رفتند که درخواست رئوسای دانشکده ها تا بعد از ۱۳ فروردین و آغاز فصل گرما و کاهش کرونا ویروس است.
هر چند این مطالبه رئوسای دانشکده های پزشکی مورد پذیرش رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار نگرفت اما از امروز تا اخر هفته تمامی دانشکده های پزشکی به شکل موقت برای ترس از کرونا ویروس تعطیل شدند.
با وجودی که در شهر اصفهان دو بیمارستان فارابی و الزهرا برای پذیرش بیماری کرونا تخصیص یافته است اما به علت همجواری بیمارستان خورشید در کنار میدان امام و مرکز گردشگری به محل انتقال و مراجعه بیماران مشکوک به کرونا مبدل شده است و گاها بیماران از ترس ابتلا بیماران خود را به دیگر بیمارستان‌ها انتقال می دهند .
این در حالی است که مرتبا از سوی وزارت بهداشت اعلام میشود خطر انفولانزا بیش از کرونا است اما انگار خود کادر بیمارستان ها و کارکنان علوم پزشکی می دانند این توصیه‌ها فقط خاص مردم است و خودشان باید جدی تر عمل کنند و با وجود خطر کرونا ویروس جان خود را به دست گرفته و از محل کار فرار (مرخصی) کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار