کلاهی برای زندگی
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برگزاری همایش «کلاهی برای زندگی» پیش از ایام نوروز درصدد فرهنگسازی استفاده از کلاه ایمنی و کاهش تصادفات منجر به فوت موتورسیکت سواران هستیم.
کد خبر: ۸۲۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 25 February 2020

سرهنگ محمد رضا محمدی با اشاره به رزمایش «طرح نوروز» اظهار داشت: طرح آماده باش «همیاران پلیس» هرساله پیش از ایام نوروز با تفاهم نامه ای با اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود که در این طرح به ۳۰ درصد دانش آموزان در چهل روز پایان سال آموزش همکاری با پلیس در ایام عید نوروز داده می شود.

وی افزود: برنامه ای با عنوان «کلاهی برای زندگی» در استان اصفهان در جهت آموزش به موتورسیکلت سواران در نظر گرفته شده است که در این طرح با مشارکت شهرداری اصفهان همایش بزرگی برگزار می شود و به راکبان موتورسیکلت کلاه ایمنی به رایگان هدیه داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه ۴۵ درصد متوفیان در استان اصفهان راکبان موتورسیکلت هستند، تصریح کرد: برگزاری همایش «کلاهی برای زندگی» پیش از ایام نوروز در جهت فرهنگسازی استفاده از کلاه ایمنی و رعایت نکات ایمنی توسط موتورسیکلت سواران، می تواند در کاهش تصادفات منجر به فوت موثر واقع شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار