رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان اصفهان گفت: اکثر تورهای گروهی تا اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ لغو شده و امید ما بیشتر به گردشگران انفرادی بود اما با شیوع ویروس کرونا، تعداد گردشگران انفرادی نیز انگشت‌شمار شده که البته در دیگر کشورهای درگیر ویروس نیز وضع به همین شکل است.
کد خبر: ۸۲۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 27 February 2020

مریم هدائیان با اشاره به اینکه در حال حاضر اغلب گردشگران خارجی تورهای خود را کنسل کرده‌اند و گردشگران داخلی نیز به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انگشت‌شمارند گفت: تا این لحظه ابلاغیه‌ای برای تعطیلی فعالیت راهنمایان گردشگری صادر نشده و آن‌ها بنا به میل خود به همان تعداد انگشت‌شمار گردشگر حاضر، با رعایت تمام نکات بهداشتی خدمت‌رسانی می‌کنند و گردشگران را سردرگم رها نمی‌کنند.

به گفته رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان اصفهان ما خود اقدام به برگزاری کلاس‌هایی برای آموزش راهنمایان گردشگری کرده‌ایم تا اطلاعات لازم را در خصوص راه‌های پیشگیری و ... داشته باشند و این اطلاع‌رسانی‌ها به‌صورت مداوم در قالب‌های مختلف ادامه دارد.
 
هدائیان با اشاره به اینکه اکثر گردشگران خارجی تورهای خود را تا اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ لغو کرده‌اند، گفت: امید ما به تورهای انفرادی بود که آن نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلاً امکان‌پذیر نخواهد بود تا شرایط به حالت عادی برگردد.

وی با بیان اینکه این شرایط تقریباً در تمام کشورهای درگیر ویروس کرونا حاکم است، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر، شیوع این ویروس توقف پیدا کند تا مردم به آرامش، شادی، سلامتی برسند و بتوانند برای تعطیلات عید نوروز برنامه‌ریزی کرده و به صنعت گردشگری رونق ببخشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار