بابک اسدی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط معاونت اتوبوسرانی شست‌وشو و ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها به صورت مستمر و هر شب انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۲۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 27 February 2020
مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان از توزیع رایگان کارت بلیت الکترونیک بین شهروندان همدانی به منظور فرهنگ‌سازی در استفاده از آن و در راستای کنترل بیماری کرونا طی امروز خبر داد.

به گزارش فارس، اسدی  اظهار کرد: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم به منظور ضدعفونی سیستم حمل و نقلی همدان از جمله در بخش اتوبوسرانی و نیز پایانه‌های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم به صورت روزانه انجام می‌گیرد.
 
وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط معاونت اتوبوسرانی شست‌وشو و ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها به صورت مستمر و هر شب انجام می‌شود.

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سلامت شهروندان با هماهنگی اداره بهداشت همدان ترکیب مشخصی از مواد ضدعفونی و گندزدایی در اتوبوس‌های شهری استفاده می‌شود.

 وی از توزیع کارت رایگان به مسافران در راستای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا طی امروز خبر داد و افزود: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی به منظور استفاده مردم از کارت بلیت الکترونیک به منظور کاهش انتقال آلودگی و میکروب بوده است.

اسدی همچنین به ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافربری انقلاب طی امروز اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار