مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: براساس برآوردهای اولیه سیل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به زیرساخت‌های مخابراتی این استان خسارت وارد کرده است.
کد خبر: ۸۲۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 29 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حشمت اسدی اظهار داشت : بیشتر این خسارات به دلیل رانش زمین و آسیب دیدن فیبر نوری در مسیر ایلام - بدره، ایلام - ایوان، بدره - دره‌شهر و اکثر نقاط روستایی که درگیر سیل بوده‌اند، رخ داده است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارشناسان این شرکت جهت حفظ پایداری ارتباطات در سطح استان، هیچ گونه قطعی یا اختلالی در تلفن‌های ثابت در طی وقوع سیلاب وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام یادآور شد: همچنین در پی بارندگی های سیلابی هفته گذشته رانش زمین سبب قطع فیبر نوری مسیر بدره به دره شهر شد که علی‌رغم بارش باران شدید، این مشکل در کمترین زمان ممکن رفع شد.

اسدی با اشاره به خسارت های ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری نیز گفت: فیبر نوری برخی مناطق استان که در جریان سیل فروردین هم دچار خسارت شده بود و پس از بازسازی، طی سیلاب چند روز گذشته پایدار بوده و خسارتی وارد نشد.

به گفته وی در جریان سیل فروردین ماه ۱۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های مخابراتی سطح استان ایلام وارد شد.

بارش های سیلابی که از روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه هفته گذشته در استان فعالیت داشت موجب بروز خسارت هایی به زیرساخت های عمرانی، ابنیه، راه، کشاورزی و منازل مسکونی شد و در شهر ایلام سیلاب جان یک نفر را گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار