یک تولیدکننده لباس بیمارستانی بنا به نیاز اورژانس ۱۱۵ اصفهان و بیمارستان‌های درگیر کرونا به لباس‌های ویژه، از امروز خط تولید کارگاه خود را به تولید لباس‌های ایزوله و گان بیمار و روپوش تغییر داد.
کد خبر: ۸۲۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 29 February 2020

محسن شفیعی با اشاره به اینکه کارگاه تولیدی لباس بیمارستانی برای بیماران داریم که در موقعیت فعلی و نیاز شدید و اضطراری بیمارستان‌ها و اورژانس پیش بیمارستانی به لباس‌های ایزوله و ویژه برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا، به تغییر تولیدات خود در این زمینه اقدام کردیم گفت: ما از امروز و در نخستین روز فعالیت تولیدی خود در این زمینه، روزانه ۵۰۰ دست گان بیمار، ۳۰۰ دست گان جراح و روپوش بلند و ۳۰۰ دست کاورهای ایزوله ویژه اورژانس و بیمارستان تولید می‌کنیم.

شفیعی با تاکید به اینکه توجه به در پیش بودن روزهای سخت و پرکار در زمینه کرونا در کشور و استان اصفهان، تولیدات خود را در روزهای آینده به دو تا سه برابر افزایش خواهیم داد اظهار کرد: امیدواریم با تولیدات خود بتوانیم نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا، بیماران آن‌ها و نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان را تامین کنیم. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز گذشته از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۱۸ نفر خبر داد و گفت: تعداد بیماران فوت شده، یک نفر است.

به گفته آرش نجیمی نتیجه آزمایش کرونای ۱۰ بیمار جدید در استان اصفهان مثبت اعلام شد و بدین ترتیب مجموع تعداد افراد مبتلا به این بیماری در این خطه تا امروز ۱۸ نفر است.

نجیمی با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای کنترل و مقابله با این بیماری در استان اصفهان مواجه نیستیم، اظهار داشت: سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی در اصفهان به‌طور ویژه برای انتقال افراد مشکوک و بیماران کرونا تخصیص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار