اعضای هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی، محمد زارعان را به سمت سرپرستی این جمعیت منصوب کردند.
کد خبر: ۸۲۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 03 March 2020

به گزارش تابناک اصفهان، غلامرضا قربانی صبح روز 12 بهمن ماه چشم از جهان فروبست. او در سال ۹۷ با تاسیس اولین تشکل مردم نهاد آموزشی، پژوهشی، حمایتی و توانبخشی ویژه بیماران ای ال اس و نوروپاتی در ایران با شعار « ای ال اس ما را متوقف نخواهد کرد» برای شناخت هرچه بیشتر مردم از این بیماری خطرناک و غیرقابل درمان و فرهنگ‌سازی برای حمایت از بیماران آن تلاش کرد.
او که پیشتر از قهرمانان رشته کشتی و مدیر روابط عمومی هیات کشتی استان اصفهان بود پس از تاسیس این تشکل، نشست هم اندیشی و همایش‌های متعددی در کنار دیدار با مسوولان و چهره های مختلف ورزشی و فرهنگی کشور و استان در راستای فرهنگ‌سازی برپا کرد و به فعال‌ترین فرد این عرصه در کشور تبدیل شد.
نایب رییس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی گفت: پس از فوت غلامرضا قربانی مدیرعامل سابق جمعیت، اعضای هیئت مدیره برای ادامه راه او و رسیدگی و حمایت از بیماران مبتلا به ای ال اس و نوروپاتی تصمیم به انتخاب شخصی توانمند برای ادامه دادن راه او گرفتند.
ایرج حیدری اظهار کرد: در اولین جلسه رسمی هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی بعد از فوت غلامرضا قربانی، محمد زارعان به سرپرستی این جمعیت منصوب شد.
وی ادامه داد: سرپرست جدید جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی ضمن پیگیری مصوبات و فعالیت های قبلی وظایفی از جمله پیگیری فعالیت اداری جمعیت و تملک زمینی که توسط شهردار اصفهان برای احداث اولین کلینیک تخصصی بیماران اهدا کرده است را دارد .
وی ادامه داد: محمد زارعان دبیر سابق جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی است به خاطر اینکه فردی متخصص ،شایسته و دلسوز است به این سمت منصوب شد .
گفتنی است؛ حجت الاسلام دکتر محمد زارعان متولد 1361 و دانش آموخته مدیریت فرهنگی است. او سمت هایی از جمله معاون تشکلهای مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ، مشاور مجمع داوری و میانجیگری استان اصفهان، عضو کمیسیون حقوقی پارلمانی اتاق بازرگانی استان اصفهان، مسئول شعب بنیاد فرهنگی مهدی موعود در استان اصفهان، هیئت موسس و مدیرعامل موسسه دیجیتالی حضرت ولی عصر (عج)، قائم مقام حمایت از بیماران کلیوی استان اصفهان، مشاور فرهنگی اتاق اصناف اصفهان و برخوار و نایب رییس شورای قشر استان اصفهان را در کارنامه خود داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار