۲۲ طرح صنعت آب و برق استان اصفهان با اعتبار بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو در نوزدهمین هفته از طرح "پویش الف ب ایران" افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 03 March 2020

ابن تعداد طرح در راستای نوزدهمین هفته از طرح موسوم به طرح "پویش الف ب ایران"، روز سه‌شنبه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر نیرو و استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

 پویش «هر هفته_الف_ب_ایران» برای افتتاح هفتگی طرح‌های زیربنایی آب و برق در کشور تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم اعلام شده است.

وزارت نیرو برای اجرای این پویش سراسری که از شهریور امسال از استان تهران کلید خورده و قرار بود با افتتاح یا آغاز به‌کار ۲۲۷ پروژه مهم آب و برق در ۳۱ استان کشور با محوریت امیدآفرینی و رفع محرومیت از نقاط مختلف کشور تا پایان امسال ادامه پیدا کند، برنامه بلندمدت‌تری تدوین کرده و قصد دارد روند افتتاح طرح‌های مهم آب و برق به‌عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت نیرو را در سال ۱۳۹۹ و تا پایان دوره دولت تدبیر و امید ادامه دهد.

امروز در مراسم افتتاح ۲۲ طرح صنعت آب و برق در استان اصفهان؛  سامانه سپام برق، خط ۶۳ کیلووات از اشترجان ۱ به ۲، پست سیار علویجه، ارتقاء توان علمی نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان، نیروگاه خورشیدی شهرضا، جرقویه، برق‌رسانی به ۲۸ هزار مشترک جدید شهری و روستایی، بهینه‌سازی اصلاح و تبدیل سیم به کابل شبکه فشار ضعیف و ایجاد قدرت مانور و توسعه فیدر به بهره‌برداری رسید.

طرح‌های صنعت آب نیز شامل گام(فاز) اول بازسازی و اصلاح شبکه فاضلاب ایستگاه پمپاژ و خط انتقال جنوب شرق به باغ‌ها و هشت روستای شهرستان لنجان، تصفیه‌خانه فاضلاب داران مدول ۲ و ۳، تصفیه‌خانه اژیه، آبرسانی به مجتمع ۱۹ روستای فلاورجان و تصفیه‌خانه هاشم‌آباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار