مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود از بیمارستان ترخیص شده و در حال گذراندن دوره نقاهت در منزل است.
کد خبر: ۸۳۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 10 March 2020
 علی‌اکبر رضایی در خصوص آخرین وضعیت درمانی رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت متأسفانه چند روزی به دلیل وخامت حال در‌ای سی یو بیمارستان بستری شدند و تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفتند که به لطف خداوند و تلاش پرسنل و پزشکان بهبود حاصل و از بیمارستان مرخص شدند.

مشاور وزیر صمت افزود: وزیر صمت علی‌رغم توصیه اکید پزشکان مبنی بر عدم ورود به محیط‌های آلوده از روز اول به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم و افزایش نیاز کشور در تولید اقلام بهداشتی و به عنوان وزیر وزارتخانه صمت که وظیفه نظارت بر تولید محصولات بهداشتی را برعهده دارند، پیگیر رفع موانع موجود و افزایش تولید بودند و شخصا در جلسات مختلف حضور یافته و از کارخانجات و از واحد‌های تولیدی محصولات بهداشتی حضورا و مرتبا بازدید می‌کردند که متأسفانه مبتلا به ویروس کرونا شده و این ویروس وضعیت ریه وی را حاد کرد و باعث بستری شدن وی در بخش‌ای سی یو بیمارستان شد.

رضایی تصریح کرد: از آنجایی که تولید برخی از محصولات بهداشتی همچون ضدعفونی‌کننده‌ها و... برعهده وزارت صمت و البته توزیع آن بر عهده وزارت بهداشت است، وزیر صمت علی‌رغم بیماری شدید و بستری و تحت نظر بودن به دلیل دغدغه‌هایی که در حوزه تولید دارند و با وجود همه محدودیت‌های درمانی و پزشکی از طریق ویدئوکنفرانس و سایر ابزار ارتباطی و شبکه‌های رسانه‌ای و اجتماعی با معاونت‌ها و مدیران مختلف دائما در تماس بوده و موضوع نظارت بر تولید را به صورت مستقیم و جدی دنبال می‌کردند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که اکنون در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس است نیز به صورت جدی بتواند با توزیع به موقع لوازم موردنیاز مردم اقدام و با درایت، ظرفیت‌های تولیدی ایجادشده را مدیرتی و نیاز‌های مردم و پرسنل عزیز بیمارستان‌ها را با پخش و توزیع به موقع و مناسب کمبود‌های موجود در بازار برطرف کند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: ستاد تنظیم بازار به تمامی درخواست‌های وزارت بهداشت و درمان در جهت رفع کمبود‌های موجود جواب مثبت داده و تمامی درخواست‌ها به تصویب این ستاد رسیده است.

رضایی اظهار داشت: رزمندگان مقابله با ویروس کرونا علاوه بر جامعه پزشکی و درمانی کشور، تولیدکنندگان عزیز و شریف نیز هستند و در راس آن‌ها وزیر صمت است که علی‌رغم توصیه‌های پزشکی پای کار ایستاد و با زیر پا گذاشتن سلامتی خود با حضور در کارخانجات نو مراکز تولیدی نسبت به برطرف کردن مشکلات و افزایش تولید مجاهدانه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم تمام مدیران خط مقدم این جبهه همچون وزیر صنعت، معدن و تجارت یک بار دیگر نشان دهند که مردان این سرزمین برای امنیت و سلامت مردم عزیز کشورمان در سایه مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در مقابله با مشکلات پیش‌آمده با مدیریت جهادی و بدون هیاهو همچون فرماندهان شهید ۸ سال دفاع مقدس تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

به گزارش فارس، در حالی ابتلای وزیر صنعت، معدن و تجارت به ویروس کرونا و بهبودی وی اعلام شده است که مدتی پیش فرزاد خلفی مسئول شورای اطلاع‌رسانی وزارت صنعت از جواب منفی آزمایش کرونای وزیر صنعت خبر داده و گفته بود: ایشان تحت مراقبت خودشان قرار دارند و در بیمارستان و یا بخش آی‌سی‌یو بستری نبوده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار