حسن مرادی عنوان کرد: اگرچه سال‌های قبل در اسفندماه به دلیل خریدهای نوروزی در طور روز حجم سفرها با مترو به بیش از ۱۲۰ هزار هم می‌رسید اما اسفندماه امسال شاهد کاهش قابل توجه استفاده از مترو هستیم.
کد خبر: ۸۳۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 10 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حسن مرادی  عنوان کرد: اگرچه سال‌های قبل در اسفندماه به دلیل خریدهای نوروزی در طور روز حجم سفرها با مترو به بیش از ۱۲۰ هزار هم می‌رسید اما اسفندماه امسال شاهد کاهش قابل توجه استفاده از مترو هستیم.

مرادی با اشاره به کاهش حجم مسافرت‌های درونشهری با استفاده از قطار شهری در شیراز به دنبال شیوع کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: طی یک هفته اخیر به طور میانگین در روزهای عادی حدود ٢٠ هزار و روزهای تعطیل حدود ١٠ هزار نفر از مترو در شیراز استفاده کرده‌اند.

او ضمن ابراز خرسندی از همکاری مردم به ویژه شهروندان شیرازی با وزارت بهداشت و عمل به توصیه‌های این وزارتخانه در خصوص پرهیز از ترددهای غیرضروری، افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در روزهای عادی از مترو استفاده می‌کردند، اکنون شاهد کاهش بسیاری از ترددها در با استفاده از ناوگان ریلی هستیم.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیرا به شهروندان این کلانشهر توصیه کرد که تا حد امکان از سفرهای درونشهری پرهیز کرده و در صورت ضرورت، تلاش کنند کمتر در مکان‌های عمومی که تجمع افراد وجود دارد، تردد داشته باشند و از وسایل نقلیه عمومی هم کمتر استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان و گروه‌های مختلف فعال اجتماعی و فرهنگی، خواستار توقف فعالیت مترو در این ایام شده‌اند، گفت: موضوع تعطیل شدن مترو در صورت ضرورت و صلاحدید، بررسی و انجام خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار