مدیرعامل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم معارفه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت گفت: فرایندیکپارچه سازی با توجه به حفظ کرامت و شئونات نیروی انسانی صورت گرفت به طوریکه جایگاه شغلی، حقوق و مزایای کارکنان محفوظ بماند.
کد خبر: ۸۳۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 11 March 2020

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی آبفا هاشم امینی با بیان اینکه شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان، آبرسانی پایدار به روستاییان را در اولویت قرارداده اعلام کرد: در سالهای اخیر به رغم چالش های موجود، آب شرب پایدار جمعیت تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تامین گردید، بدین ترتیب هم اکنون تامین پایدار آب شرب روستاییان یکی از اولویت های شرکت یکپارچه آب وفاضلاب استان اصفهان است.
مهندس هاشم امینی خطاب به همه کارکنان شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان گفت همه باید با در نظر گرفتن ویژگی هایی همچون همدلی، وحدت، همکاری و تعامل اقدام به انجام وظایف محوله نمایند تا این شرکت از لحاظ خدمات رسانی به مردم همچنان پیشرو در صنعت آبفا در کشور باقی بماند.
وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر 29 تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در مدار بهره برداری قرار دارد و در حالی که طرح های توسعه ای در بخش فاضلاب در استان باید با قوت ادامه یابد ، بهره برداری علمی و اصولی از تاسیسات در این بخش نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.
مهندس امینی با بیان اینکه از لحاظ مالی شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان مبتنی بر قانون تجارت اداره می شود اظهار داشت: این امر موجب می شود که شرکت از انضباط مالی مناسبی برخودار و از لجام گسیختگی کاملا به دور باشد.
وی با تاکید بر ضرورت انگیزه کارکنان به منظور خدمت رسانی مطلوب به مردم، تصریح کرد: کارکنان باید با انگیزه بالا درصدد ارتقا خدمات شرکت به جمعیت روستایی و شهری در استان اصفهان باشند چرا که رضایت مشترکین هدف نهایی است.
مدیرعامل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان کنترل کیفی آب و فاضلاب را در ارتقا سلامت و بهداشت عمومی مردم ضروری خواند و بیان داشت: باید با حساسیت و با استفاده از تمام ظرفیت ها و تجهیزات کنترل و پایش کیفی آب و پساب به طور مستمر در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر کاهش آلاینده های زیست محیطی ، سطح سلامت و بهداشت مردم ارتقا یابد.
در این جلسه مهندس حبیبیان بعنوان قائم مقام مدیرعامل ،دکتر حکمتیان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب ، مهندس اکبری معاون بهره برداری و توسعه آب، مهندس سجادی فر معاون مالی و پیشتیبانی، مهندس قبادیان معاون منابع انسانی، آقای حاج عبدالرحمانی مدیر حراست و امور محرمانه،خانم مهندس امیری مدیر مرکز کنترل کیفی پایش آب و فاضلاب، مهندس بیشه مشاور عالی و مجری طرح های مهم آب و فاضلاب ، آقای مرادی مدیر امور حقوقی املاک و اراضی ، آقای نوراله زاده مدیر حسابرسی داخلی ، آقای سلیمانی مدیردفتر مدیرعامل و هیات مدیره و مهندس صفایی مشاور رسیدگی به صورت حساب آب و فاضلاب در طرح های توسعه ای وبهره برداری ومعرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار