مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: حفظ سلامت مراجعه کنندگان به جایگاه‌های سوخت رسانی، اصلی‌ترین مسئولیت اجتماعی و خط قرمز شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان است.
کد خبر: ۸۳۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ 11 March 2020

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: حفظ سلامت مراجعه کنندگان به جایگاه‌های سوخت رسانی، اصلی‌ترین مسئولیت اجتماعی و خط قرمز شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان است.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی این شرکت، امین روستایی گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا و نتایج تحقیقات صاحب نظران حوزه مبارزه با بیماری‌های واگیردار، امکان سرایت بیماری از طریق ارتباط مشتری با تجهیزات موجود در جایگاه‌های سوخت وجود داشته، از این رو مالکان و اپراتور‌های این مراکز خدماتی، ملزم به تحویل سوخت به مراجعه‌کنندگان هستند.

وی با اشاره به اینکه حسن ارتباط و تعامل دو سویه، ویژگی بازر مسئولین منطقه با اعضای اتحادیه جایگاه‌داران استان بوده، افزود: در شرایط حساس کنونی، انتظار ما از مالکان جایگاه‌ها، تحویل سوخت با روی گشاده توسط اپراتور‌ها به مشتریان و عدم پیاده شدن رانندگان و تماس ایشان با تجهیزات است.

وی تصریح کرد: اگر مراجعه کننده‌ای به دلیل محدودیت وقت، خود مایل به سوختگیری بود (هر چند که این کار توصیه نمی‌شود) باید حتما دستکش یکبار مصرف در اختیار وی قرار گیرد.

امین روستایی تأکید کرد: با مالکان جایگاه‌ها بر سر سلامت مردم تعارف نداریم و خوشبختانه عمده این عزیزان همراه و همسو هستند، اما معدود کسانی که از این امر تخطی کرده و سلامتی مردم و کارکنان شاغل در جایگاه را به خطر می‌اندازند، از خط قرمز منطقه عبور کرده اند و با ایشان برخورد جدی و لازم خواهد شد. 

مدیر پخش منطقه همدان با اشاره به اینکه سلامت کارکنان خدمت‌گزار جایگاه‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: غربالگری کارکنان جایگاه‌های استان با تب سنج‌های دیجیتال انجام شده و ادامه دارد. 

وی با اشاره به پیشگام بودن منطقه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت، یادآور شد: اسپری مواد ضدعفونی روی میزکار، دستگیره‌ها و سطوحی که بیشترین تماس افراد با آنهاست؛ این مهم با همت مسئولین نواحی و دستگاه‌های ذیربط دائما در حال انجام است. 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس هیچ اقدامی کافی نخواهد بود، یادآور شد: نیرو‌های حراست، کارکنان HSE، عوامل بازرسی و نظارت و روابط عمومی منطقه ممتد و به طرق مختلف جایگاه‌های استان را رصد و موارد تخلف را گزارش خواهند کرد؛ اما پاسخگویی به ناظرین بهداشتی و قضایی و تبعات سنگین بعدی مستقیما متوجه مالکان جایگاه‌ها خواهد بود.
 
ادامه تلاش‌های انسانی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در جایگاه‌های سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار