جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به ریاست فرماندار تبریز برگزار شده و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موضوعاتی به تصویب رسید.
کد خبر: ۸۳۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ 11 March 2020

 در این جلسه مقرر شد؛

بنابه درخواست اتاق اصناف در جهت حفظ سلامتی مردم و بازاریان از صبح فردا پنجشنبه تا آخر سال مجموعه بازار، خیابان‌های اطراف، پاساژها و مجتمع‌های خرید در سطح شهرضدعفونی و گند زدایی خواهد شد.

براین اساس، روزهای پنجشنبه و جمعه بازار مسقف و خیابان‌های اطراف آن ضدعفونی می‌شود.

از روز پنجشنبه خدمات دهی اتوبوس‌های دولتی، بخش خصوصی و مسیرBRT از ساعت شش الی هشت صبح و از ساعت۱۲ الی ۱۴ خواهد بود و همچنین در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا اتوبوس‌های دولتی، بخش خصوصی و اتوبوسهایBRT به صورت گسترده ضدعفونی خواهد شد.

از اول هفته آینده اجازه ورود به هسته مرکزی شهر به خودروهای حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌ها و مترو داده نخواهد شد و در سایر ایستگاه‌های سطح شهر توقف طولانی نخواهند داشت و خدمات دهی نیز محدود خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، همچنین از مردم تبریز درخواست شد تا در جهت پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس در خانه بمانند، چراکه خانه، امن ترین محل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده و رعایت بهداشت فردی راه قطع زنجیره ارتباطی کرونا ویروس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :