رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی خودرو‌ها تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ خبر داد
کد خبر: ۸۳۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 12 March 2020

 

 
سرهنگ"سید علی حسینی"  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: برابر برنامه ریزی‌های انجام شده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معاینه فنی شان در حال حاضر به اتمام رسیده و یا اعتبار گواهینامه شان منقضی شده است، نیازی به تمدید آن تا نیمه اردیبهشت سال آینده نخواهند داشت.
وی اظهارداشت: تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی خودروها، برای پیشگیری از ازدحام شهروندان در مراکز شماره گذاری و شیوع  بیماری کرونا، به منظور ارتقاء سطح سلامت عمومی افراد جامعه صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی خاطر نشان کرد: هم اکنون با توجه به بیماری کرونا و احتمال منتقل شدن آن به دیگران، شرایط مناسبی در مراکز تعویض پلاک، برای ارائه خدمات مورد نیاز به افراد، وجود ندارد و برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان، این مراکز تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است.

این مقام انتظامی افزود: کلاس‌های تئوری و فنی آموزش آیین نامه، آزمون‌های آئین نامه و کسب مهارت نیز به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا درحال حاظر در سطح استان مرکزی تشکیل نمی‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار