مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: افزایش 2.5 درصدی متقاضیان سقط درمانی در یازده ماهه امسال را در اصفهان شاهد بوده ایم.
کد خبر: ۸۳۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 16 March 2020

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به مراجعه ۶۸۵ نفر به مراکز پزشکی قانونی استان برای دریافت مجوز سقط درمانی در 11 ماهه امسال، گفت: آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵ درصد افزایش داشته است.

علی سلیمانپور با اشاره به افزایش آمار مراجعان به دلیل نزاع در یازده ماهه سال جاری به مراکز پزشکی قانونی استان، اظهار کرد: در این مدت ۳۹ هزار و ۱۸ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از کل مراجعان نزاع، ۱۳ هزار و ۶۲۱ نفر زن و ۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر مرد بودند، افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۳۸ هزار و ۷۵۲ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۱۳ هزار و ۱۸۴ نفر زن و ۲۵ هزار و ۵۶۸ نفر مرد بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان به افزایش آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان طی یازده ماهه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۶۸۵ نفر برای دریافت مجوز به مراکز استان مراجعه کرده و از این تعداد، ۵۴۳ نفر مجوز سقط درمانی دریافت کردند.

سلیمان پور خاطر نشان کرد: آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در یازده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: هم چنین در یازده ماهه سال جاری تعداد اجساد معاینه شده به علت مرگ مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن ۵۷ نفر (۸ زن و ۴۹ مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴ نفر (۱ زن و ۴۳ مرد) افزایش داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار