مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابجایی روزانه ۵۰ هزار تن کالا از بندر امام خمینی(ره) به سایر نقاط کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 17 March 2020

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضد عفونی کردن پایانه های بار و مسافر استان در دستور کار قرار گرفته و این کار به صورت مستمر ‌در حال انجام‌ است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۵۰ هزار تن کالا از مبدأ بندر امام خمینی(ره) به سایر نقاط کشور ارسال می شود، افزود: روزانه حدود ۳ هزار دستگاه کامیون وارد پایانه بار بندر امام خمینی(ره) و به همین تعداد نیز کامیون بار از بندر خارج می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در این راستا برای ضدعفونی کردن پایانه بندر امام خمینی(ره) به عنوان بزرگترین پایانه بار کشور در حمل کالاهای اساسی، تمهیداتی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نظر گرفته شده و این کار به صورت مستمر در حال انجام است.

بهرامی نیا گفت: علاوه بر ضدعفونی کردن پایانه، سطوح و سالن های اعلام بار طی چند مرحله در روز، پیش از ورود رانندگان به پایانه بندر امام خمینی(ره) دمای بدن آنها به وسیله تب سنج کنترل می شود تا در صورت مشاهده مورد مشکوک، امکان مراجعه سریع فرد به درمانگاه مهیا باشد.

وی با اشاره به استقرار خودروی آمبولانس و کارشناسان بهداشت در پایانه بار بندر امام خمینی(ره)، ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایان سال، مقدار زیادی کالای اساسی وارد کشور می شود که باید هرچه سریعتر در بنادر تخلیه و برای ارسال به سایر نقاط کشور بارگیری شوند. با این‌ کار اطمینان خاطر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای رانندگان ایجاد می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار