استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت : وضعیت این استان به لحاظ شیوع کرونا قرمز است و به همین دلیل این بیماری در کمین مسافرانی است که می‌خواهند به این استان سفر کنند.
کد خبر: ۸۳۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 19 March 2020

عباس رضایی اظهارداشت : امسال نه تنها کلانشهر اصفهان بلکه همه شهرستانهای استان مقصد گردشگری نیست و اگر کسی تمایل دارد سلامت خود و خانواده اش را حفظ کند، نشستن در خانه را بر هر مسافرتی ترجیح می دهد.
استاندار اصفهان افزود : در نوروز ۹۹ همه مراکز  اقامتی و اسکان، اماکن گردشگری، تاریخی، فرهنگی، تفریحی و میراثی استان اصفهان تعطیل است و اجازه پذیرش مسافر را ندارند.

وی تصریح کرد: فقدان امکانات و تسهیلات در نوروز ۹۹ به واسطه شیوع بیماری کروناست زیرا مردم و مسوولان اصفهان سلامت مسافران و همشهریان را بر هر مساله‌ای مقدم می دارند.

رضایی اضافه کرد: از همه هموطنان می خواهیم نوروز امسال به اصفهان سفر نکنند زیرا در غیر این صورت هم برای خود و هم مسوولان بهداشتی استان اصفهان مشکلاتی بوجود می آورند.

رییس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان بیان کرد: امکانات و ظرفیت های درمانی اصفهان در این شرایط به سختی پاسخگوی نیاز این استان است چه رسد به اینکه مسافرانی از دیگر نقاط کشور به اصفهان سفر کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار