استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به مصوبه ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: تمامی مراکز خرید و عرضه کننده اقلام غیر ضروری در استان کرمانشاه تا ۱۵ فروردین تعطیل است.
کد خبر: ۸۳۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 22 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند با بیان اینکه پیش بینی لازم برای ارائه خدمات و عرضه کالاهای ضروری در مراکز مورد نظر صورت گرفته، اظهار داشت: بر اساس این مصوبه سایر فروشگاه ها بر اساس روال عادی و طبیعی فعال و باز هستند و در صورت نیاز مردم موظف خواهند بود که ساعات کاری خود را افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه که در جمع اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا سخن می گفت؛ ضرورت جدیت و قاطعیت کلیه دستگاه های اجرایی را در اجرای مصوبات خاطرنشان ساخت و افزود: اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر انجام می شود و علاوه بر دستگاه های اجرایی به شدت نیازمند مشارکت بیشتر مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا در روزهای آینده هستیم.

مقام ارشد استان اجرای طرح غربالگری و تب سنجی را در سطح استان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون در 12 شهرستان این موضوع به طور کامل انجام و تقریباً 84 درصد مردم در این طرح شرکت کرده اند و بعد اجرای کامل با پایش اطلاعات مرحله دوم غربالگری را نیز شروع خواهیم کرد.

وی اجرای این طرح را گامی مهم در کاهش میزان مراجعه بیماران به بیمارستانها ذکر کرد و بیان داشت: کاهش تردد و رفت و آمد به ویژه در بیمارستانها سبب قطع زنجیره انتقال کرونا می شود و از مردم عزیز هم انتظار داریم با پیوستن به پویش در خانه بمانیم به کنترل و شکست کرونا کمک نمایند.

گفتنی است جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در دومین روز از سال نو به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، اعضای هیأت دولت و استانداران سراسر کشور برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار