فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از پاکسازی تمام مناطق تجریان تا گنجوان از چادرهای برپا شده نوروزی خبر داد و گفت: تعداد ۱۰۰ تخته چادر جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۳۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 23 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ جمال موسوی  اظهار کرد: به دنبال دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر عدم برپایی چادر در دامان طبیعت، این موضوع با تشکیل اکیپی از مأموران یگان امداد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا جمع آوری کامل تمام چادرها در دامان طبیعت ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: از مردم عزیزی که هم اکنون در چادرها هستند خواهش می‌کنیم برای سلامت خود و خانواده هرچه سریع‌تر چادر خود را جمع آوری و به خانه‌های خود بازگردند.

موسوی اظهار کرد: پلیس با همکاری مقام قضائی، محیط زیست، اداره بهداشت، یگان حفاظت جنگل‌ها و منابع طبیعی به صورت روزانه چادرها را جمع آوری و با هیچکس مماشاتی ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه این اقدام برای سلامتی مردم است، گفت: با کسانی که از دستورات ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کنند و کماکان اصرار بر ماندن در چادرها کنند، طبق قانون برخورد خواهد شد.

این مسئول انتظامی در خانه ماندن را تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا خواند و تاکید کرد: از همشهریان می‌خواهیم حتماً توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار