رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان درصحن شورا گفت: به عنوان منتخبان مردم، باید اقداماتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌دادیم، کما اینکه قبل از سال نو، تذکراتی را در جلسات شورای شهر جهت نظارت بیشتر بر خانه مسافر‌ها بیان کردم، اما این اتفاق رخ نداد و متأسفانه همچنان شاهد فعالیت برخی از این مراکز، هستیم.
کد خبر: ۸۳۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 24 March 2020

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان درصحن شورا گفت: به عنوان منتخبان مردم، باید اقداماتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌دادیم، کمااینکه قبل از سال نو، تذکراتی را در جلسات شورای شهر بیان کردم و حتی ۲ بار در خصوص فعالیت خانه‌مسافر‌ها و مراکز اقامتی غیرمجاز، تذکر دادم که کنترل بیشتری صورت گیرد؛ اما این اتفاق رخ نداد و متأسفانه همچنان شاهد فعالیت برخی از این مراکز، هستیم.

به گزارش تابناک همدان، حسین قراباغی افزود: در پاسخ به اعلام ازدحام روزبازار‌ها و ضرورت جلوگیری از تداوم این وضعیت عنوان شد که ستاد مقابله با کرونا تصمیمی برای تعطیلی روزبازار‌ها ندارد؛ اما پس از تعطیلی دیرهنگام روزبازارها، عملاً اتفاقی که نباید می‌افتاد، رخ داد و تعطیلی آنها، دیگر فایده نداشت.

وی با بیان اینکه شب گذشته توسط کمیته رصد، بیش از ۱۰۰ خودرو پلاک غیربومی در نقاط مختلف شهر همدان شناسایی شده است؛ خاطر نشان ساخت: از این‌رو مردم، صداقت می‌خواهند و باید شفاف سازی کرد و پس از توئیت وزیر ارتباطات، نگرانی‌ها چند برابر شد که این مسأله، نگران‌کننده است. 

قراباغی یاد آور شد: وقتی اعلام می‌کنیم خودروی مسافران در همدان وجود ندارد؛ اما مردم پلاک‌های غیر بومی را می‌بینند که امیدواریم با همگرایی و وحدت، از این بحران عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در خانه بمانند؛ کما اینکه همکاری خوبی را از مردم شاهد هستیم، متذکر شد: باید اتوبوس‌ها و ون تاکسی‌ها پیش از عید نوروز تعطیل می‌شد، چراکه در روز‌های فعلی، شهروندان از اتوبوس، استفاده نمی‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار