مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امسال در قالب طرح دست‌های مهربان4200 بسته سبد کالا بین نیازمندان استان به منظور اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان توزیع شد.
کد خبر: ۸۳۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 25 March 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت‌الاسلام بلک اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه، نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش و مراقبت لازم از این اماناتی است که عهده‌دار آن هستیم.
وی تصریح کرد: به همین منظور طرح ملی دست‌های مهربان با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات کمک به ایتام بی‌بضاعت، فقرا و با رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه منظور از اجرای این طرح را شناسایی افراد مستحق، مطابق نیت واقفان و بهره‌مندی آنان از اجرای نیت،ایجاد وحدت‌رویه در سراسر کشور جهت اجرای امینانه نیات واقفان و نظام‌مند نمودن آن، اطلاع‌رسانی نسبت به آثار و برکات اجرای نیات واقفان در جامعه و ترغیب جهت ایجاد وقف جدید متناسب با نیاز‌های روز دانست و گفت: این طرح از 25 اسفند آغاز شده و همچنان این طرح تا 10فروردین اجرا می شود.
وی در ادامه گفت : بسته های حمایتی شامل ( برنج، گوشت مرغ، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، است گفت: این اقلام در آستانه سال جدید در بین خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان و شهرستان‌های تابعه در حال توزیع است.
حجت الاسلام بلک ارزش این سبد کالای حمایتی را 630 میلیون ریال عنوان کرد و با بیان اینکه بسته‌ها در حال توزیع است، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح دست گیری و حمایت از نیازمندان و کم کردن فشار شرایط بد اقتصادی که همراه با تحریم‌های ظالمانه دشمن این روزها بیشتر شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین در خصوص اقدامات انجام شده برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس با اشاره به اینکه تمام اماکن مذهبی استان اصفهان مطیع تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هستند خاطر نشان شد: مسئولان بقاع متبرکه تمام مصوبات را پیگیری و انجام می دهند و در ضمن هر روز بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان توسط هیئت امناء ضدعفونی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار