استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان با بیان اینکه از ساعت صفر فردا، ۸ فروردین‌ماه همه ورودی‌های شهرهای استان برای ورود افراد غیر بومی مسدود می شود، تاکید کرد: خروج مسافران غیربومی از استان هرچه سریعتر انجام شود.
کد خبر: ۸۳۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 26 March 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه هماهنگی اجرای طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی در استان با اشاره به اینکه از امروز ورود همه افراد به پارک‌های سطح استان ممنوع شود، گفت: نور پارک‌ها تا ساعت ۲۴ خاموش و پس از آن برای پیشگیری از موارد امنیتی نور کمی حاکم شود.

وی بیان کرد: در سطح شهر فقط اصنافی که مایحتاج ضروری مردم از قبیل مواد غذایی و بهداشتی را تامین می‌کنند مجاز به فعالیت هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همه این مصوبات در ستاد استانی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گرفته شده و تصمیمات برپایه استناد به قانون خواهد بود.

وی گفت: برپایی هرگونه مراسم تجمعی اعم از شادی و عزا و تردد کلیه خودروها غیر از حامل‌های سوخت و مواد غذایی بین شهری ممنوع می‌شود.

رضایی افزود: برپایه این طرح، ملاک تشخیص افراد بومی، کارت ملی، شماره پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو خواهد بود.

وی تصریح کرد: ممنوعیت‌های تردد شامل کارکنان دستگاه‌ها و کارگرانی که محل کارشان خارج از شهر محل سکونت است نمی‌شود و این شناسایی برپایه مدرک معتبر شناسایی از سوی فرمانداری‌ها است.

استاندار اصفهان افزود: ضمانت اجرای این طرح برپایه قانون است و هراقدامی علیه بهداشت عمومی انجام شود شامل مجازات‌های سنگین خواهد شد و خودروهای افراد متخلف به مدت یکماه با اخذ تمامی هزینه های جانبی توقیف می‌شود.
عباس رضایی یادآور شد: جریمه نقدی به مبلغ پانصد هزارتومان برای خودروها و پلمپ واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی به مدت یک ماه در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار