عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کرمانشاه گفت: امام حسین (ع) درس آزادگی را برای جهانیان به یادگار گذاشت.
کد خبر: ۸۳۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 28 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حجت الاسلام سید عباس میریونسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با برکت امام حسین (ع)، اظهار داشت: سراسر زندگی امام حسین (ع) مدرسه معرفتی است که با ورود در آن می‌توان به درجات عالی رسید.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کرمانشاه افزود: امروز خانواده‌ها می‌توانند با الگو گرفتن از سیره و روش امام حسین (ع) دسیسه‌های دشمن را خنثی کنند و زندگی سالمی داشته باشند.

وی ماه شعبان را یکی از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار بشر قرار داده عنوان کرد و گفت: امام حسین (ع) اولین پاسداری است که فرزندان و زندگی خود را برای زنده نگه داشتن اسلام فدا کرد و درس آزادگی را برای جهانیان به یادگار گذاشت.

حجت الاسلام میر یونسی از ولایت پذیری امام حسین (ع) به عنوان یکی از فضائل اخلاقی ایشان نام برد و بیان داشت: ما شیعیان و پیروان آن حضرت باید راه ایشان را ادامه دهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا از سوی دشمنان به مملکت آسیبی نرسد.

وی به شرایط بحرانی کشور در مواجهه با ویروس کرونا اشاره کرد وافزود: در این شرایط هر کس در هر لباسی که باشد باید تلاش کند و از کشور و مردم پاسداری کند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کرمانشاه نقش نیروهای مسلح را در مقابله با این ویروس بی بدیل دانست و گفت: مردم در این ایام در خانه بمانند و به توصیه مسئولان گوش دهند و نکات بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار