رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان گفت: با ارائه خدمات بیمه‌ای، 40 هزار نفراز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در کل کشور و 1200 نفر از آنان در استان اصفهان بیمه می‌شوند.
کد خبر: ۸۳۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 29 March 2020

محمدرضا انصافداران اظهار کرد: از ابتدای تأسیس مرکز یکی از مهمترین دغدغه‌های وکلای قوه قضائیه عدم برخورداری از خدمات بیمه‌ای به خصوص بیمه تأمین اجتماعی بوده است.

وی در خصوص انعقاد تفاهم نامه در این زمینه افزود: به منظور تأمین رفاه حال بیشتر همکاران و بهره‌مندی از حمایت‌های بیمه‌ای، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اقدام به انعقاد قرارداد و تفاهم نامه‌ای با شرکت بیمه میهن و سازمان تأمین اجتماعی نموده است.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان در تشریح این موضوع، گفت: خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه میهن و سازمان تأمین اجتماعی به وکلا شامل بیمه خدمات از جمله بیمه عمر، پس انداز، اشخاص، اتومبیل، حوادث، خدمات بیمه درمان همچنین خدمات دیگری چون بازنشستگی، از کارافتادگی را با نرخ‌های حق بیمه در اختیار همکاران قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه اسامی افراد متقاضی مشمولان این تفاهم‌نامه از طرف مرکز وکلا و کارشناسان رسمی به شعب منتخب استانی سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود، تصریح کرد: با ارائه خدمات بیمه‌ای، ۴۰ هزار نفر از وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در کل کشور و ۱۲۰۰ نفر از آنان در استان اصفهان بیمه می‌شوند.

انصافداران با تاکید بر اینکه بیمه مسئولیت حرفه‌ای وکلای دادگستری باعث کاهش نگرانی وکلا و تضمین حقوق موکلین و اشخاص ثالث در خطاهای شغلی است، اظهار کرد: قطعاً انجام این اقدامات مرهون زحمات و نظارت دلسوزانه ریاست محترم مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه است که لازم می‌دانم مراتب تشکر و قدردانی خود و همکاران محترم را بدین وسیله خدمت ایشان اعلام و ابراز نمایم.

منبع:ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار