فرمانده انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف حفظ سلامتی مردم با موفقیت و همراهی اکثریت شهروندان استان در حال اجراست و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
کد خبر: ۸۳۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 31 March 2020

سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه سخت‌گیری‌ها و محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی مردم است گفت: طی ۷۲ ساعت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۳۶ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی شده اند و ۱۳ خودرو به توقفگاه منتقل شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: ۲۲ هزار تذکر راهنمایی و رانندگی به رانندگان متخلف، داده شده که از این تعداد هفت هزار ۳۸۲ تذکر به رانندگان خودروهای غیر بومی و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تذکر به رانندگان حضور یافته در طرح زوج و فرد بوده است.

وی اظهار کرد: در ۷۲ ساعت ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی  ۶ هزار و سه خودرو غیر بومی در محورهای مواصلاتی استان به شهرهای خود بازگردانده شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به تشدید اقدامات بازدارنده پلیس در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه گفت:  ۲۰۰ تیم کنترلی در شهرهای ۱۰۸ گانه استان و ۹۰ تیم پلیس راه برای جاده‌های مواصلاتی در این ایام در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برخورد پلیس با واحدهای صنفی متخلف، بیان کرد: از ابتدا تا کنون ۴۷۶ مغازه که از مصوبات ستاد تخلف کردند، پلمب و یک هزار و  ۷۲ مغازه اخطار پلمب دریافت کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون کنترل در بیش از ۲۰۰ نقطه ورودی و خروجی در حال انجام است و از ورود افراد غیر بومی جلوگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار