مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در سال 98 مجموع ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان در مقایسه با سال 97 با افزایش 11 درصدی مواجه بود.
کد خبر: ۸۳۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ 31 March 2020

به گزارش تابناک، غفور راستین اظهار کرد: در سال ۹۷ پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به ۲۳۱ هزار و ۶۸۱ عملیات اورژانسی اعزام شدند که ۱۶۴ هزار و ۳۸ مورد غیرتصادفی و ۶۷ هزار و ۶۴۳ مورد تصادفی بود. از مجموع این عملیات ها ۵۷ درصد یعنی معادل ۱۳۱ هزار و ۴۷۵ عملیات در شهرستان اصفهان انجام شد.
وی افزود: این آمار در سال ۹۸ با ۱۱ درصد افزایشِ کل ماموریت ها به ۲۶۰ هزار و ۱۷۹ مورد شامل ۱۹۱ هزار و ۴۶ غیرتصادفی و ۶۹ هزار و ۱۳۳ تصادفی رسید. در این سال ۱۱۵ هزار و ۷۰۳ ماموریت معادل ۴۵ درصد مجموع عملیات ها مربوط به شهرستان اصفهان بود.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در سال ۹۷ بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ اصفهان ۲۲ بار به پرواز درآمد و ۳۴ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داد. این عدد در سال ۹۸ به ۱۷ ماموریت رسید که در این عملیات ها ۳۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
گفتنی است در سال ۹۸ فوریت های پزشکی استان اصفهان با افزایش ۲ پایگاه، با توان ۱۴۷ پایگاه اورژانس شامل ۷۶ پایگاه شهری و ۷۰ جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۹ اتاق فرمان به صورت شبانه روزی به حادثه دیدگان و بیماران اورژانسی امدادرسانی کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار