معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از کاهش 85 درصدی تردد در روز دوازده فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 02 April 2020

محمدعلی صلواتی با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند تا دوازدهم فروردین ماه، ۷ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۷۵ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۹ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام ۷۱ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان ۵۳۸ هزار و ۲ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۵۳۸ هزار و ۱۴۴ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی هر سال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال به دنبال پیشگیری از سفرهای نوروزی هستیم.

صلواتی با تاکید بر اینکه با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، برخی محورها همچنان تردد بالایی دارند، گفت: آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) با ۵ هزار و ۲۷ تردد، آزادراه زرین شهر-اصفهان (فلاورجان) با ۴ هزار ۸۵۴ تردد و اصفهان- زرین شهر (فولادشهر) با ۵ هزار و ۳۶۳ تردد، شلوغ ترین محورهای استان در روز دوازدهم فروردین ماه بودند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز یازدهم فروردین ماه ۱۴۲ هزار و ۹۵۵ تردد در محورهای استان ثبت شد که ۱۵ هزار و ۸۱۹ مورد آمار تردد ورودی و ۱۴ هزار و ۷۴۰ مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می‌دهد.

وی همچنین تاکید کرد: تا ساعت ۱۲ امروز سیزده فروردین ماه آمار تردد خودروها در راه های استان نسبت به مدت مشابه روز گذشته حدود ٤١ درصد داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار