دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: باید برای تحقق شعار سال و افزایش تولید در کشور اعتماد بخش خصوصی و دولتی نسبت به یکدیگر بیش از گذشته افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۸۳۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 02 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،فرهاد مرزی با تاکید بر اهمیت نامگذاری سال با عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در سال 98، شاهد رونق تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی بودیم.

وی افزود: سال جدید نیز امید است بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای واحدهای صنعتی تامین کنیم و با ادامه تحقق شعار رونق تولید و برنامه‌های سال جدید «جهش تولید» را آغاز کنیم.

دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر وضعیت اقتصاد، افزود: با توجه به شرایطی که کرونا برای اقتصاد کشور و استان ایجاد کرده باید در سال‌جاری تلاش مضاعفی برای افزایش تولید و رفع مشکلات پیش آمده انجام شود.

وی وظیفه بخش خصوصی را در سال جهش تولید سنگین توصیف کرد و گفت: باید برای تحقق شعار سال و افزایش تولید در کشور اعتماد بخش خصوصی و دولتی نسبت به یکدیگر بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

مرزی در ادامه ضمن تشکر از واحدهای تولیدی که از زمان شیوع کوید 19 در استان فعالیت‌های خود را دوچندان کرده و حتی بعضی از واحدها با تغییر خط تولید خود، مواد ضدعفونی دست و سطوح و حتی ماسک تولید کرده، افزود: از دیگر واحدها نیز انتظار می‌رود در سال جدید با توان مضاعف‌تری در حوزه تولید، همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: پیرو نامه مدرس خیابانی، قائم مقام وزارت صنعت، معدن، تجارت و با توجه به اینکه سال 99 به فرمایش مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، لذا؛ برای جلوگیری ازهرگونه وقفه در تولید شایسته است تمامی واحدهای تولیدی با دقت‌نظر کافی و تنظیم شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای سلامت کارگران و کارکنان اقدامات لازم را انجام داده و همچنین حمایت‌های لازم را نیز در تداوم فعالیت واحدهای خود ادامه داده و از هرگونه تعطیلی ممامنت بعمل آورند.

مرزی در پایان گفت: در خصوص«پروتکل بهداشتی و ایمنی» واحدهای صنعتی و تولیدی استان روز شنبه 16 فروردین‌ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار