استاندار اصفهان؛
استاندار اصفهان گفت: تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا کالایی گران نخواهد شد و از مردم استان می‌خواهم در صورت مشاهده گرانی مراتب را به مبادی ذیربط اطلاع دهند.
کد خبر: ۸۳۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 04 April 2020

عباس رضایی افزود: با همدلی و همزبانی این روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و به سمت جهش تولید و کسب و کار حرکت می‌کنیم.

وی بیان کرد: باید وظایف خود را با تمام توان انجام دهیم و در جهت کاهش آلام مردم و طبقات مختلف قدم برداریم.

استاندار اصفهان با اشاره به سیاست دولت در مقابل فعالان اقتصادی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان دولت، فعالان اقتصادی را در شرایط خاص تنها نخواهد گذاشت از این رو ما به عنوان عضوی از دولت یار و یاور فعالان اقتصادی در حوزه‌ها و سطوح مختلف خواهیم بود.

به گفته وی مهم‌ترین مساله در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار بود که خوشبختانه نه تنها کمبود نداریم بلکه بسیاری از تولیدکنندگان درخواست صادرات داشتند.

رضایی اظهارداشت: در حالی که قفسه فروشگاه‌ها در دیگر کشورها خالی است امروز درخواست بسیاری از تولیدکنندگان ما این بود که اجازه صادرات به ما بدهید.

استاندار اصفهان بیان کرد: یکی از مباحث اصلی در کارگروه تنظیم بازار این بود که در صورت توان، امکانات لازم را برای تولیدکنندگان فراهم کنیم.

وی با اشاره به شلوغی امروز خیابان‌های اصفهان تصریح کرد: متاسفم که این اقدام توسط شهروندان رقم خورد اما از مردم فهیم استان می‌خواهم تا جایی که امکان دارد رعایت کنند.

استاندار اصفهان از مردم خواست: وضعیت روزهای قبل را ادامه دهند و دید و بازدید و خرید را به بعد از ریشه‌کن شدن بیماری کرونا موکول کنند تا شرایط عادی شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم اصفهان بحث مبارزه با کرونا و در خانه ماندن را رعایت کردند، اظهارداشت: ۱۰ درصد باقیمانده زندگی خود، هم استانی‌ها و شهروندان را با مخاطره مواجه نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار