فرماندار گیلان‌غرب از پروژه احداث جاده زله‌زرد به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ شهرستان یاد کرد و گفت: این پروژه در طول سه سال نزدیک به 167 میلیارد تومان هزینه خواهد برد.
کد خبر: ۸۳۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 05 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،کورش محمودیان با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال گذشته در شهرستان گیلان‌غرب، اظهار داشت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان طی سال گذشته 22 میلیارد تومان برای پروژه‌های مختلف و متعدد هزینه شد که امیدواریم بر روند زندگی و معیشت مردم اثر گذاشته باشد.

وی از پروژه احداث جاده زله‌زرد به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ شهرستان یاد کرد و گفت: این پروژه در طول سه سال نزدیک به 167 میلیارد تومان هزینه خواهد برد که سال گذشته نزدیک به 45 میلیارد تومان از این اعتبارات اختصاص داده شد و کارهای بسیار خوبی نیز انجام شد.

فرماندار گیلان‌غرب ادامه داد: امیدواریم با احداث این پروژه، شهرستان از بن‌بست خارج شود و راه مواصلاتی به بازارچه سومار وصل و از نعمات بازارچه سومار و صادراتی که از این طریق انجام می‌شود، بهره‌مند شویم.

محمودیان با اشاره به گازرسانی به 80 روستای شهرستان طی مدت یاد شده، افزود: بخش قابل توجهی از این روستا‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز تا پایان قرارداد (اردیبهشت‌ماه 99) به اتمام می‌رسد.

وی از اتمام روند بازسازی شهرستان ناشی از زلزله سال 96 خبر داد و تصریح کرد: بازسازی 4 هزار واحد تخریبی و 11 هزار واحد تعمیری، بازسازی‌ها سال گذشته به پایان رسید و از محل سیل نیز 180 واحد بازسازی شد.

محمودیان یادآور شد: در بخش کشاورزی نزدیک به 120 تن در طول سال با بهره‌مندی از چهار سد در حاشیه این شهرستان، برداشت داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: آبگیری از سد شرفشاه به صورت ویدئوکنفراس توسط رئیس‌جمهور انجام شد، 100 میلیون مترمکعب گنجایش این سد است ان‌شاءالله در آینده از نعمات این سد در حوزه‌های آبزی‌پروری، کشاورزی و باغداری بهره‌مند خواهیم شد.

افزایش 20 هزار تن سطح زیر کشت آبی، ساخت 24 مدرسه خیرساز و اضافه شدن 80 کلاس درس، ایجاد 120 کیلومتر فیبر نوری، پرداخت تسهیلات 42 میلیارد تومانی با سود چهار درصد در حوزه اشتغال از دیگر اقدامات انجام شده طی سال گذشته در شهرستان گیلان‌غرب بود که محمودیان به آن اشاره کرد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: فضا را به صورت مطلوب مدیریت می‌کنیم و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان پای کار هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار