برای نخستین بار درکشور، اجرای طرح برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۸۳۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 06 April 2020

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: با اجرای این طرح به حکم قانون تبصره 3ماده 9آیین نامه قانون حد نگار، به سازمان ثبت مجوز داده شد که از ظرفیت بخش خصوصی برای تولید نقشه استفاده شود.

علی بهبهانی افزود: در این طرح تمام دانش آموختگان بیکار رشته های نقشه برداری از دانشگاه هاو اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری و اعضای مرکز مشاوران قوه قضایه و نظام مهندسی تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه شمیم به نشانی  Https://hadnegar.esfssaa.ir  در این طرح ثبت نام کنند. 

وی گفت: در پی شیوع کرونا، متقاضیان پس از ثبت نام در  این سامانه از  دوره آموزش مجازی و دوره ای عملی برخوردار می شوند و با در یافت کد اختصاصی ، می توانند نقشه  عرصه  املاک تهیه کنند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: باتوجه به نیاز ضروری برای بکارگیری واجدان شرایط، در روند بانک جامع حدنگار سرعت داده می شود و علاوه بر این موجب کاهش اختلافات ملکی ، دعاوی مراجع قضایی  ، هزینه ها ، ایجاد فضای لازم برای برنامه ریزی شهری و جلوگیری از تجاوز و زمین خواری همچنین افزایش درآمد مشروع برای مردم و دولت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار