سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا گفت: تامین آب آشامیدنی مورد نیاز کاشان از زاینده رود به 700 لیتر برثانیه افزایش می یابد.
کد خبر: ۸۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 06 April 2020

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا گفت: با توجه به اینکه امکان برداشت آب در 24 ساعت از چاه‌ها میسر نیست، مقرر شد تامین آب آشامیدنی مورد نیاز کاشان از زاینده‌رود به 700 لیتر بر ثانیه افزایش یابد.

 حجت الله غلامی افزود: درصورت تامین نشدن آب آشامیدنی و بهداشت مورد نیاز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با توجه به تاکید وزارت بهداشت در مورد بهداشت فردی در ماه آینده با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

وی تعهد تامین آب آشامیدنی از زاینده رود را پیش از این 350 لیتر بر ثانیه بیان کرد و گفت: امیدواریم با این افزایش برداشت مشکل تامین آب در منطقه کاشان برطرف شود.

سخنگوی ستاد مقابله وپیشگیری بیماری کرونا، میانگین مصرف آب را در استان بیش از 18 درصد و در منطقه کاشان بیش از 20 درصد بیان کرد و افزود: با توجه به افزایش دما همچنین شیوع ویروس کرونا در این منطقه، با مشکل روبرو خواهیم شد.

حجت الله غلامی افزود: در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان کاشان، به منظور تامین آب برای یک دوره شش ماهه (تا پایان شهریور) به ویژه تیر و مرداد که بیشترین مصرف آب را خواهیم داشت، راهکاری بررسی و تمهیدی در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به توزیع حدود 50 هزار بسته معیشتی از فردا بین خانواده‌های نیازمند تاکید کرد: امید می‌رود با این کمک‌ها به شهرستان‌های کاشان، آران‌وبیدگل و اردستان هم که وضعیت حادی دارد، بتوان آنها را به حد متوسط دیگر شهرستان‌های استان برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار