جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان:
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از اعمال محدودیت‌های بیشتری برای تردد بین شهری در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 08 April 2020

سرهنگ حسین حسین‌زاده گفت: این محدودیت‌ها بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از ساعت ۱۴ امروز  همانند روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین برای خودروهای غیربومی همراه با اعمال جریمه اجرا می‌شود.

وی اظهارداشت: بر این اساس تردد در داخل شهرها با پلاک بومی در صورت ضرورت با رعایت مقررات زوج و فرد انجام می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: نیروهای پلیس در ۱۶۲ نقطه استان با حضور نیروهای ارتش، بسیج نیروهای امدادی با درک درست از شرایط بحرانی در استان و کشور انجام وظیفه می‌کنند و محدودیت جدی برای تردد بین شهرها اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: برابر این مصوبه در ورودی تمامی شهرها و روستاهای از ورود خودروهایی که راننده آنها اهلیت و سکونت آن شهرستان و روستا را ندارند و پلاک آنها غیربومی است جلوگیری می‌شود.

حسین زاده با اشاره به اجرای این طرح تا ۲۳ فروردین افزود: با کسانی که از عمل به این طرح سرباز بزنند تدابیر سخت گیرانه‌ای همانند اعمال جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه در نظر گرفته می‌شود.

سرهنگ حسین زاده اضافه کرد: مدافعان امنیت و سلامت در کنار هم به مردم خدمت می‌کنند تا سلامتی و رفع بیماری در استان و کشور پدید آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار