مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام:
مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام گفت: تدابیر کنترل شیوع ویروس کرونا در این استان افزایش مصرف اینترنت کاربران را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۳۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 08 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا حسن بیگی افزود: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلات ایام نوروز در کشور و اجبار به قرنطینه خانگی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان نیاز ضروری مردم و دستگاه‌های درگیر به استفاده از اینترنت شبکه ارتباطات زیرساخت افزایش یافت.

وی افزود: در این راستا امورات روزمره از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین، دور کاری ادارات، برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و قطع زنجیره‌ای ویروس کرونا در استان انجام شد.

حسن بیگی تاکید کرد: حجم مصرف دیتای زیرساخت استان (اینترنت) در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲.۵ برابر و حجم مصرفی ۳۰ گیگابیت بر ثانیه را در پی داشته است.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام اضافه کرد: پایداری شبکه ارتباطی زیرساخت که بستر اصلی ارتباطات صوت، تصویر و داده‌های بین شهری، بین استانی و بین الملل مشترکان از طریق شبکه فیبر نوری و سایر مسیرهای انتقال برقرار می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

وی گفت: در این ایام و با آماده باش کامل نیروهای فنی شرکت ارتباطات زیرساخت ایلام، هیچگونه قطع ارتباط شبکه فیبر نوری که منجر به اختلال در ارتباطات استان شود رخ نداده است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار