مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان :
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: تاکنون بالغ بر 904 واحد صنفی به علت بازگشایی در زمان شیوع کرونا پلمب شد.
کد خبر: ۸۳۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 10 April 2020

جواد محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار تابناک در اصفهان اظهار داشت: اصفهان بعنوان يك كلان شهر دارای ١٢٠ هزار واحد صنفي است آیا بازرسان میتوانند همزمان در كل شهرستان اصفهان ( از بهارستان تا ملك شه - زيار- و ....) باشند به هر حال خلاء ايجاد خواهد شد و كسي كه كار اجرايي كرده باشه خوب درك ميكند.
وی در خصوص گلایه برخی از شهروندان از عدم باسخگویی به موقع بازرسان ادامه داد:
بسياري از واحدهاي صنفي رو تذكر دادند و آن لحظه مغازه رو ميبنده و به محض رفتن بازرسان مجددا باز ميكند به نظر شما بايد چند بازرس داشته باشيم تا بتوانيم به صورت همزمان ١٢٠ هزار مغازه رو كنترل كنيم .
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان ادامه داد: روزانه بيش از ٨٠٠ تماس به اداره کل بازرسی اصناف استان اصفهان گرفته میشود که فلان مغازه باز است .
وی گفت: شاید یک واحد صنفی در یک محله باز و مابقی بسته باشند برای همان یک مغازه بین یک تا ده نفر تماس و گزارش میدهند.
محمدی اضافه کرد: موضوع سلامت جامعه هست و هيچ تعارفي با هيچ كسي نداريم و هر كسي كه به مصوبه ستاد عمل نكنه در حد توان برخورد خواهيم كرد.
وی گفت: شاهد باز بودن مغازه ها به صورت موردی در زمان پیک کرونا در اکثر نقاط شهر از جمله بهارستان - سپاهان شهر - ملك شهر - شيخ طوسي- و .... بودیم.
محمدی گفت: در زمان بازرسی از صبح تا ساعت و ١١/٣٠ و ١٢/٣٠ در حال فعاليتند حتي در اين طرح دو مرتبه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
وی ادامه داد: مردم میتوانند هر گونه شکایت را به شماره های۱۳ و ٣٢٣٥٢٠١٢ تماس بگیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار