مدیرکل حج و زیارت استان فارس گفت: کارگزاران و متقاضیان سفر به حج تمتع سال ۱۳۹۹ می‌توانند برای ظرفیت خالی کاروان‌ها اعزامی سال جاری، نام‌نویسی کنند.
کد خبر: ۸۳۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 13 April 2020

تابناک فارس به نقل از  ایرنا:علیرضا زینلی، افزود: با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ در برخی شهرستان‌ها، برای تکمیل ظرفیت از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تاریخ ۸۶/۰۲/۱۶ تا ۸۶/۰۳/۳۱ به عنوان اولویت‌های ذخیره دعوت می‌شود.

وی بیان داشت: ثبت نام از روز چهارشنبه (بیست و هفتم فروردین ۹۹) ساعت ۱۰ صبح در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت آغاز می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس اضافه کرد: ودیعه‌گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند باید ابتدا با مراجعه به سامانه مشتاقان ایام حضور موسوم به "سماح" اطلاعات خود را تکمیل و به روز رسانی کنند و پس از دریافت کُد رهگیری، سایر مراحل رزرو و ثبت نام را انجام دهند.

زینلی ادامه داد: نام‌نویسی از متقاضیان پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هر یک از شهرستان‌ها پایان می‌پذیرد.

وی همچنین سهمیه استان فارس را در اعزام به حج تمتع در سال جاری، سه هزار و ۳۰۰ نفر اعلام و بیان کرد: این تعداد در قالب ۲۳ کاروان اعزام خواهند شد.

او بیان داشت: همه کاروان‌هایی که از فارس به مکه اعزام می‌شوند مدینه بعد هستند، یعنی ابتدا به زیارت مکه منوره نائل می‌شوند و بازگشت آنها از فرودگاه مدینه به سمت شیراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار