رئیس اتاق اصناف اردبیل:
رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: اصناف متدین و منصف اردبیل به رغم همکاری و همراهی در راستای مهار کروناویروس نگران چک‌های برگشتی هستند.
کد خبر: ۸۳۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 15 April 2020
 
اصناف نگران چک‌های برگشتی هستند

تابناک اردبیل: شاپور رضایی افشار اظهار کرد: با وجود تاکید استاندار اردبیل و مسئولان همچنان مهمترین دغدغه اصناف چک‌های برگشتی آنها و خریدهایی است که در آستانه عید انجام داده‌اند و بخش عظیمی از این اجناس و کالاها در دستشان مانده است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند اصناف کم‌خطر از روز شنبه فعالیت خود را آغاز کردند اما در 50 روز گذشته با مشکلاتی جدی روبرو شدند که حتی در تامین هزینه زندگی و پرداخت مخارج روزانه با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل ادامه داد: انتظار می‌رود مالکان به اجاره‌نشینان فرصت حمایتی و همراهی دهند تا حداقل بخشی از دغدغه صاحبان صنوف رفع شود.

رضائی افشار با قدردانی از همراهی خوب اصناف در تعطیلی واحدهای صنفی در یک ماه اخیر بیان کرد: اصناف کم‌خطر با رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند فعالیتشان را انجام می‌دهند اما انتظار می‌رود همچنان موازین بهداشتی مدنظر باشد تا خطری متوجه شهروندان نشود.

وی در مورد ادامه فعالیت اصناف پرخطر نیز تصریح کرد: تا زمانی که ابلاغیه کشوری نیامده رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، پاساژها و بازارهای مسقف، طباخی‌ها، صاحبان حمام و سالن‌های ورزشی و استخرها، آرایشگاه‌ها و برخی دیگر از صنوف پرتجمع نمی‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل در ادامه گفت: همراهی نیروی انتظامی در ماه‌های اخیر اسباب دلگرمی اصناف و بازاریان شده و انتظار می‌رود همچنان این همراهی‌ها را با نظارت منسجم شاهد باشیم.

رضائی افشار افزود: اصناف انتظار دارند بانک‌ها، بیمه‌ها و مالیات مهلت سه ماهه را در همراهی و همکاری با صنوف مختلف همچنان مورد توجه قرار دهند تا با کمترین دغدغه و به تدریج صنوف مختلف بتوانند روی پای خود ایستاده و فعالیت خود را از سربگیرند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار