برای مقابله با ویروس کرونا 5 گروه جهادی در شهرستان خوی با راه اندازی 5 کارگاه تولید ماسک به کمک مردم و مدافعان سلامت آمدند.
کد خبر: ۸۳۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 16 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در آئین افتتاح پنجمین کارگاه تولید ماسک این جهادگران در سالن صالحین منطقه کامران خوی گفت: 5 گروه جهادی شامل 100 نفر از بسیجیان زن و مرد، با راه اندازی 5 کارگاه تولید ماسک برای مقابله با ویرس کرونا و کمک به مردم و مدافعان سلامت در مجموع 3 هزار عدد انواع ماسک تولید می کنند.

سرهنگ اعلایی همچنین از اجرای رزمایش مومنانه با هدف حمایت از خانواده های آسیب پذیر از ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح بیش از 2 هزار 500 بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های آسیب پذیر توزیع شده است.

خیران سلامت نیز از پای نشسته اند و با کمک های خیر خواهانه خود مدافعان سلامت را یاری می کنند.

آقایان مالکی و سیدی دو خیر خویی با خرید دستگاههای رادیو لوژی و ونتیلاتور و دودستگاه دیالیز در مجموع به ارزش 20 میلیاد ریال و اهدای آن به بیمارستان آیت ا.. خویی، از مدافعان سلامت حمایت و به بیماران کرونایی کمک کردند.


در مزار شهدا نیز گروه جهادی خادمان شهدا، با تشکیل گروه جهادی متشکل از روحانیان خیر خواه و کارکنان آرامستان خوی نسبت به غسل و تدفین فوت شدگان کرونایی اقدام می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار