بر اساس تصمیم اعضای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان ، مشاغل پرخطر استان تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.
کد خبر: ۸۳۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸ 16 April 2020

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان در بیست و هشتمین جلسه این ستاد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، فعالیت مشاغل پرخطر همچنان در استان  ممنوع است و تنها واحدهای کم خطری که مجوز فعالیت دارند می توانند به کسب و کار ادامه دهند. 

حجت الله غلامی با بیان اینکه در جلسه امروز شیوه نامه بهداشتی بازگشایی مساجد و برگزاری نمازهای جمعه و جماعت بررسی و دستور العمل آن برای تصمیم نهایی به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال  می شود افزود: ثبت نام اصناف نیز برای اخذ مجوز بازگشایی واحد خود تا 5 اردیبهشت تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در اصناف به صورت متمرکز اجرا می شود گفت: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی مقرر شد شهرداری با کمک بسیج و نیروی انتظامی نظارت ویژه ای بر حمل و نقل عمومی داشته باشد.

در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم از آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت با توجه به پویایی کووید 19 در استان خبر داد و گفت: افرادی که در مرحله اول این طرح شرکت کردند، باید با مراجعه به سایت salamat.gov.ir وضعیت جسمانی خود را اطلاع  دهند.

طاهره چنگیز با بیان اینکه این طرح در مرحله اول غربالگری موفق بود افزود: در این مرحله بیش از 4 میلیون و 80 هزار نفر در حدود 90 درصد  جمعیت استان غربالگری شدند.

وی گفت: هر چند شیب شیوع کرونا در استان کند شده اما همچنان این استان در شرایط ناپایدار به سر می برد و نیاز است تا افراد بیمار و در معرض خطر همچنان در خانه بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار