امام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یکی از راه های جذب سرمایه به شهر اصفهان حمایت از ساخت و ساز است که باید در این راستا وضعیت و بستر لازم ارتقا یابد.
کد خبر: ۸۳۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 17 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، آیت اله سید یوسف طباطبائی نژاد در دیدار شهردار اصفهان با اشاره به اینکه برای بهره مندی مردم از نتایج طرح های عمرانی و شهری باید تکمیل طرح های بزرگ در دستور کار قرار گیرد و در اختیار مردم باشد، اظهار کرد: پروژه های عمرانی یکی از راه های جذب سرمایه به شهر اصفهان است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: برخی از بلاها برای آزمودن مردم است و در این وضعیت باید صبر پیشه کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز اشاره و تصریح کرد: در این دعا امام سجاد خطاب به خداوند می فرماید؛ ای کسی که همه اشیاء به اراده تو هستند و همه آنها با اراده تو و بدون نیاز به گفتن، پیرو تو هستند، اگر اراده کنی، کسی کاری نمی‌تواند انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه افراد نیازمندی که از حمایت هیچ یک از نهادهای حمایتی برخوردار نیستند، از سوی قرارگاه مواسات شناسایی می شوند و مورد حمایت قرار می گیرند، اظهار کرد: این قرارگاه با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها و مساجد اداره می شود و یکی دیگر از اقدامات آن حمایت از شاغلانی است که در کسب و کار خود با مشکل روبرو شده اند.

پروژه های مناطق در کنار پروژه های بزرگ در حال اجرا است

در ادامه این دیدار، شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در بخش عمران شهری و ارایه گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی، گفت: یکی از برنامه های ما در این بخش، توسعه طرح های کوچک در داخل شهر در کنار ابرپروژه ها است.
قدرت اله نوروزی تصریح کرد: سال گذشته در حوزه عمرانی اقدامات خوبی توسط شهرداری اصفهان انجام شد که امسال قصد داریم پروژه‌های کوچک در داخل شهر اجرا شود.
قدرت اله نوروزی افزود: از بودجه چهار هزار و یکصد میلیارد تومانی سال گذشته شهرداری اصفهان حدود 91 درصد آن محقق شد که به دلیل همین روند، تصمیم گرفتیم بودجه امسال را به شش هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.
وی ادامه داد: با این افزایش بودجه به دنبال روش های جدید برای تحقق بودجه در شرایط کنونی هستیم.
شهردار اصفهان از لزوم رعایت بهداشت از سوی شهروندان در شرایط شیوع کرونا سخن گفت و افزود: شهرداری علاوه بر عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر، 120 هزار بسته شامل اقلام بهداشتی را میان شهروندان مناطق کمتر برخوردار توزیع کرده است.
وی به پیشرفت مطلوب طرح سالن گلستان شهدای اصفهان به همت شهرداری هم اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است تا این طرح در شهریورماه سال جاری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار